piątek, 2 stycznia 2015

#46 45,9 kg


Hej kochane :* Waga się jak widzicie trzyma, mimo dwóch dni generalnego wpieprzania.

Sylwester był super, wypiłam nie aż tak dużo, ale na tyle, że było mi już nieco inaczej niż zwykle :D Wczoraj nie miałam kaca ani odrobinę, co mnie pozytywnie zaskoczyło ^^

Dzisiaj zaciskam pasa xD Wstałam późno, więc stwierdziłam, że zjem tylko mandarynkę (~20 kcal), na obiad mam pierogi z kapustą i grzybami (~200 kcal), a na 19:00 wychodzę, więc kolacja to będzie pewnie coś na szybko, żeby dobić do max 300 kcal w całym dniu.

Od jutra dieta 600 kcal. Mam 8 dni na zrzucenie 1 kg. To jest absolutnie wykonalne, jest nawet szansa na więcej, ale chyba więcej już nie chcę (tzn chciałabym, ale chyba odpuszczę). W każdym razie plan na dzień 1 jest, jutro dam znać, czy zrealizowany.

Wgl wczoraj montowałam fimik, który musiałam zrobić. Byłam z siebie dumna, miałam wszystko gotowe - pocięty, posklejany, końcówka dorobiona, podłożona muzyka, no nic tylko zapisać. No więc klikam "zapisz". I co? I w tym momencie Movie Maker odmawia współpracy. Nosz kur... Godzina pracy w pizdu, nawet projekt się nie zapisał, nie mówiąc już o filmie... Dzisiaj muszę to zrobić jeszcze raz, życzcie mi powodzenia :D

To tyle na dziś, trzymajcie się, tak piękne, jak jesteście :*

6 komentarzy:

  1. No to życzę powodzenia i cierpliwości ;) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki żeby Ci się udało. Oraz życzę energii i motywacji dużo.
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze ze nie chcesz na sile schudnąć więcej niż 1kg ;)) powolutku ;**
    Mocno całuje i powodzenie <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozwaga przede wszystkim :) Trzymaj się chudo... na pewno ci się uda ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny bilans ^^
    Dobrze wiem, co to złośliwość przedmiotów martwych - ostatnio miałam podobnie pisząc wypracowanie!! Powodzenia z filmem ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w diecia i filmie ^^
    http://efektmotylaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń