czwartek, 6 listopada 2014

#31 Jestem głupia :c

Tak, tak, wiem, obiecałam posty codziennie, przepraszam, jestem głupia...

Mogłabym się usprawiedliwiać.
Mówić, że byłam chora.
Miałam gorączkę.
Źle się czułam.

Ale to nieprawda, po prostu miałam słabsze dni i odpoczywałam od diety, Any, bloga.

Te dni to były największe cheat days od dłuższego czasu. Na szczęście nie przytyłam, ale bardzo źle się z tym czuję. Ok, można zjeść kawałek ciasta czy babeczkę, ale nie wpierdzielać tosty, babeczki, płatki i inne gówna 24/7 usprawiedliwiając się chorobą. Żałosne...

No nic, biorę się w garść. Dzisiaj już nie będę jeść takich rzeczy, zjem na obiad buraczkową i na kolację zrobię sobie jakieś smoothie albo tosty z czosnkiem (choroba mimo wszystko ma swoje prawa), a w przyszłym tygodniu detox - muszę się oczyścić po antybiotyku (w weekend nie dam rady - rodzinka). Mnóstwo zielonych warzyw, jabłek, ziół w posiłkach i zielonej herbaty, a w ramach przekąsek - suszone figi i żurawina (co prawda są kaloryczne, ale genialnie oczyszczają organizm).

W tą sobotę idę na 18, ale jestem na antybiotyku, więc na trzeźwo. To dobrze dla mojego zdrowia. W poniedziałek za to jadę na kontrolę do szpitala - mam drobne zmiany na wątrobie i muszą być pod obserwacją; poza tym mam zaburzenia hormonalne, a co za tym idzie zaburzenia miesiączki, więc to też trzeba posprawdzać. W każdym razie oznacza to, że mniej więcej do południa będę na samej wodzie i będę musiała jej wypić naprawdę dużo - muszę być na czczo i z pełnym pęcherzem - genialny wstęp do detoxu :D

W ogóle zastanawiam się, czy nie zrobić sobie jednodniowej głodówki jako oczyszczenia organizmu, tzn dzień na widzie, herbacie i sokach 100%. Prawdopodobnie będzie to w środę, bo wtedy jestem w szkole, a moich rodziców nie ma w domu do ok. 17.30, więc nie będę musiała jeść aż do tej godziny, a potem mogę powiedzieć, że jest mi niedobrze albo coś i też nie jeść. Co o tym sądzicie?

Matko, jak się rozpisałam :D To tylko jeszcze Wam napiszę, że właśnie ściągam demo Sims 4 - Stwórz Sima. Zastanawiam się czy kupić pełną wersję - może to trochę dziecinne, ale kocham Simsy. Ma może któraś z Was? Jeśli tak, to dajcie znać, czy warto :)

Chyba to tyle na dzisiaj, trzymajcie się, tak piękne, jak jesteście :*

6 komentarzy:

  1. Oj przecież to nic ;p nie zawsze mamy taki humor żeby coś pisać ;) przydaje się odpoczynek a jeśli chodzi o simsy to sama je kocham i planuję kupić 4. Jest parę rzeczy które mogą się w 4 nie spodobać i mi się nie podobają ale pomimo wszystko CHCĘ *.*
    Trzymaj się cieplutko :*
    http://co-nas-przyciaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczyszczenie organizmu po antybiotyku, to dobry pomysł, Włącz sobie też jakieś jogurty by odbudować florę bakteryjną.
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie z dziewczynami u gory :)
    Przeczyszczene po antybiotyku nie zaszkodzi ^.^
    Trzymaj sie <333

    OdpowiedzUsuń
  4. zdrowiej i powodzenia

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie dobrze ;* Co do choroby to rozumiem... Sama ledwo żyję ;) Jeszcze w niedzielę w moim domu będzie impreza, ale powstrzymam się od słodkości, mówiąc, że "nie mam ochoty na jedzenie" zawsze tak mam jak jestem chora, więc mam to z głowy ;) Co do Simsów - jestem ich wielką fanką! The Sims 4 mam i moim zdaniem warto kupić :) Różnią się od 3, wiadomo na razie nie ma jakichś rewelacji, ale i tak moim zdaniem są świetne i czekam na dodatki. Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Glowa do gory, kazdy ma czasem gorszy dzien, a co do glodowek staram sie je stosowac raz na 2 tygodnie. Nie jem wtedy 24 godziny i czuje sie taka lekkaa <3

    OdpowiedzUsuń