piątek, 26 grudnia 2014

#41 Święta, święta i po świętach...


Te święta? Średnio/porażka/sukces.

Średnio, bo w Wigilię nie było dramy. Zjadłam dość sporo, ale zamknęłam się w 1500 kcal, czyli jak na święta całkiem spoko.

Porażka, bo wczoraj wpieprzyłam pierdyliard kalorii. Nawet nie chciało mi się liczyć. Na początku dnia byłam z siebie dumna, a potem równia pochyła. Pewnie ze 3000 kcal.

Sukces, bo dzisiaj. Zjadłam mały, cienki plaster schabu pieczonego (~50 kcal), cukierka (~50 kcal) i małą porcję rosołu z makaronem (~200 kcal), co razem daje 300 kcal. Oprócz tego hektolitry wody i herbat.

Jutro się ważę, boję się jak cholera. Jeśli będzie więcej niż 47,5 kg to robię to, co dzisiaj, czyli jem tyle, żeby nie wzbudzać podejrzeń rodziców. Jeśli nie, to jem ok. 600-700 kcal w miarę zdrowo.

Mam nadzieję, że Wasze święta były udane. Ja dostałam super prezenty, w tym perfumy (DKNY be delicious), sweter, bluzkę, sukienkę (<3), 2 książki, szlafrok (różowy, wyglądam jak Królewna Balonowa z Pory na Przygodę xD) i, oczywiście, mnóstwo słodyczy, które mam zamiar oddać bratu, kiedy nie będzie rodziców.

Ok, to chyba tyle, trzymajcie się, tak piękne, jak jesteście :*

4 komentarze:

  1. Twoje święta wcale nie były taką wielką porażką pod względem diety
    Napewno nie przytyłaś bo twoje bilanse nie były mega wielkie.
    Powodzenia i mam nadziejeże zajrzysz do mnie http://trudnadrogadoperfekcji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana nie było tak źle, w poruwnaniu ze mną było wspaniałe, oby ci waga nie podskoczyła i powodzenia z dietą***
    Zapraszam do siebie ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochanie, ładnie sobie poradziłaś. Jestem z ciebie dumna i trzymam za ciebie kciuki. Trzymaj sie chudo.

    malutki-motylek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie, widać, że w święta można jeść normalnie. Potraktuj ten jeden dzień, w którym Ci nie wyszło jak cheat day. Jeśli do tej pory nie zawalałaś to raz na dłuższy czas taka porcja kcal wręcz rozpędzi Twoj metabolizm.

    Uwielbiam porę na przygodę!

    OdpowiedzUsuń