poniedziałek, 29 grudnia 2014

#43 45,9 kg


Tak, tak, dobrze widzicie. Zeszłam poniżej 46 kg!!! Dawno nie byłam aż tak zadowolona ^^

Dzisiaj zjadłam ok. 550 kcal i odkryłam, że barszcz ma bardzo mało kalorii. Szklanka to ok. 40! Człowiek uczy się przez całe życie xD

Przymiarka przesunięta na jutro, bo krawcowa coś się nie mogła dzisiaj ogarnąć i zadzwoniła. Dla mnie spoko, 1 dzień więcej na zrzucenie, chociaż dużo nie zrobię przez dobę, no ale zawsze coś.

Jakie macie plany na Sylwestra? Ja idę do znajomych i od razu zakładam cheat day. Nie ma co się oszukiwać, zjem i wypiję dużo, także nie ma co. Zresztą sama upiekę ciasteczka z pierdyliardem kalorii. Ale potem już aż do studniówki ścisłe 600 kcal dziennie. Mam nadzieję, że od jednego dnia nic się nie zmieni.

W sumie nie wiem, o czym jeszcze miałabym napisać. Nic nie robiłam dzisiaj cały dzień, po zakupy w końcu nie poszłam, bo wstałam o 11:30 i nie mogłam się zebrać w sobie. Tak już mam, jak za późno wstanę to nie mogę się ogarnąć. Dzisiaj pójdę spać max o północy i wstanę najpóźniej o 9.00, więc koło 11.00 powinnam być gotowa. Muszę pójść do Rossmana, bo skończył mi się cień do brwi i muszę kupić nowy. Przy okazji może kupię rzeczy do ciasteczek i jakieś warzywa typu ogórki czy pomidory.

Ok, to chyba tyle na dzisiaj, trzymajcie się, tak piękne, jak jesteście :*

6 komentarzy:

  1. Gratulacje!!! No po prostu inspirujesz do walki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje , że Ci się uda :)
    Z jakiej firmy kupujesz cień do brwi? Ja mam fioła na punkcie brwi, ale co kupie do nich, to gówno sypie się niemiłosiernie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osz kurna jaka cudna waga ! Aż Ci zazdroszczę :D :* miłego sylwestra

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz cudowną wagę. Zazdroszcze Ci jej ^^ trzymam za ciebie kciuki i wierze ze uda Ci sie spelnic swoje marzenia dotyczace wagi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie wiedziałam, że barszcz ma tak mało kalorii :D
    Życzę Ci szalonego sylwestra i wspaniałego Nowego Roku. Powodzenia! ;*

    OdpowiedzUsuń