niedziela, 5 października 2014

#17

Wagi nie znam, bo dzisiaj się nie ważyłam :)

MAM KOTKA!!!
Zdjęcia nie dam, bo nie chcę, żeby ktoś znalazł mojego bloga, a i tak podaję dużo szczegółów. Ale to dziewczynka, sześciotygodniowa i przepiękna, rudo-czarno-biała. Cały czas biega i psoci, jest mega śmieszna, goni swój cień, swój ogon i moje skarpetki :D

Co do diety, dzisiaj mały cheat-day - nie ze względu na to, co zjadłam i w jakich ilościach, ale na to, że nie liczyłam kalorii i nie zapisywałam, co zjadłam. Jedyne co wiem to to, że nie zjadłam więcej niż 120 kcal ze słodyczy, poza tym jajecznica, ziemniaki, ogórek kiszony i płatki na mleku. Nie wiem jednak dokładnie, w jakich ilościach i w ogóle.

Poza tym moi rodzice kupili dzisiaj parowar i patelnię do smażenia bez żadnego tłuszczu, więc będę sobie robiła zdrowe jedzonko :D Poza tym już niedługo dostanę w końcu ten blender, więc będę miksować wszystko, co się da :D

Wgl znalazłam na YouTube kanał, na którym babka robi super posiłki, w większości bardzo zdrowe,
chociaż nie zawsze niskokaloryczne. Tu jest link do kanału

https://www.youtube.com/channel/UCQOQ3RxX_o-B-68wSKdcfMQ

a tu do dwóch filmików ze smoothies

https://www.youtube.com/watch?v=CJN1n3fId_A&list=UUQOQ3RxX_o-B-68wSKdcfMQ
https://www.youtube.com/watch?v=VbFmffNnx30&list=UUQOQ3RxX_o-B-68wSKdcfMQ

A może Wy macie jakieś ulubione przepisy blenderowe i parowarowe? Dajcie znać :D

Dzisiejszą thinspiracją będą baletnice. Są chudziutkie, piękne i mają mnóstwo silnej woli. Chciałabym być taka jak one <3








To chyba tyle, trzymajcie się chudziutko :*


2 komentarze:

  1. Baletnice *w* są piękne i takie leciutkie z gracją.

    Ja nie mam ani kotka ani pieska :(((

    Bilans i tak ci super poszedł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieeeee... Jak ja ci strasznie zazdroszcze tego kotka... Tez bym chciała, ale siostra ma papugę :-( zapraszam do mnie!
    skinny-beautiful-and-healthy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń