wtorek, 28 października 2014

#27,5 Choróbka

To nawet nie jest godne nazywać się postem, stąd numer ^^

Wybaczcie, że nie piszę, ale jestem chora i trudno mi jest sklecić poprawnie 1 zdanie, a co dopiero cały post. Napiszę coś jak się lepiej poczuję, czyli pewnie w czwartek/piątek.

Trzymajcie się kochane :*

EDIT: Miła niespodzianka rano, wstałam umyć zęby i weszłam na wagę, a tam 47,5 kg :D Cieszę się strasznie, chociaż jak spojrzałam w lustro na choróbkową twarz, to do perfekcji dzisiaj mi zdecydowanie baaaaaaardzo daleko :D

3 komentarze:

  1. Bardzo ładna waga
    gratuluje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wagi :)
    Dużo zdrowia życzę :)
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Chudziutka jesteś :) super cieszę się razem z tobą :* Zdrowiej nam :) Pozdrawiam :**
    http://co-nas-przyciaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń