piątek, 31 października 2014

#29 47,3 kg

Aggie z rana jak śmietana :D

Dzisiaj już jest zupełnie dobrze, co prawda nadal mam zatkany nos i jestem osłabiona, ale chciało mi się ubrać i nawet się umalowałam, żeby w końcu poczuć się ładnie mimo tłustych włosów i czerwonego nosa :D

Ogólnie wczoraj zjadłam już trochę więcej, więc wracam do żywych :) Przy okazji odkryłam mega orzeźwiające smoothie :D
1 banan
1 małe kiwi (ja dałam duże i było trochę za bardzo czuć)
3 plastry ananasa z puszki (odsączonego)
ok.1/3 mango (chyba że lubicie więcej, ale robiłam dla mnie i dla brata, a on nie przepada za mango, jakbym robiła tylko dla siebie to dałabym połówkę)
Owoce (poza bananem) dobrze jest wcześniej zamrozić i wyjąć jakieś pół godziny przed przyrządzeniem, wtedy jest idealna konsystencja i temperatura. Pycha <3

Zgodnie z obietnicą wstawiam zdjęcia płaszczyka i szpilek. Zdjęcia nie oddają uroku płaszcza, a buty wyglądają dużo ładniej na nodze, no ale trudno, nic więcej nie mogę zrobić :D





I teraz coś, co chciałam zrobić od bardzo dawna, tylko bardzo się bałam. 

Dodam swoje zdjęcie.


Bez twarzy i w płaszczyku, ale widać moje nogi, czyli mój największy kompleks. Proszę, żebyście szczerze mi powiedziały, co o nich myślicie. Tylko piszcie prawdę, bo jeśli są tak grube jak myślę, to wiem, że muszę jeszcze trochę schudnąć. Przepraszam za słabą jakość, ale mam w pokoju strasznie brudne lustro - uroki kota i młodszego brata - a choróbka nie pozwala mi na sprzątanie :)




To chyba tyle, trzymajcie się, tak piękne, jak jesteście :*


5 komentarzy:

  1. nogi masz szczupłe m jakbyś zobaczyła moje to wtedy powiedziałbyś że są grube ....
    smoothie pycha piłam kiedyś w restauracji , spróbuje twojego przepisu
    ładny płaszczyk

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś chuda... bynajmniej nogi.
    Płaszczyk śliczny, buty fajne :))

    Nie jesteś grubasem. :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam smoothie :)
    Płaszczyk jest przepiękny (Twoje nogi też) ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne nogi !! Ja bym się takich nóg nie powstydzila ! A płaszczyk bardzo fajny , nigdzie takiego nie widziałam a chciałam kupić podobny tylko ze cały czarny . Ale nie kupiłam , troszkę pogoda mnie zniechęciła .
    Zdrowiej piękna !!! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz naprawde szczuple nogi! zazdroszcze!! i jeszcze ta wagaaa...<3

    OdpowiedzUsuń