środa, 22 października 2014

#25 DZIĘKUJĘ

Dziękuję Wam strasznie kochane :**

Po wczorajszym obżarstwie dzisiaj nadal nie było idealnie, ale dużo, dużo lepiej :) Mam nadzieję, że jutro już będzie perfekcyjnie :)
Dzisiaj od rana chodziły za mną prażynki, więc je kupiłam i trochę zjadłam (niedużo), i to był jedyny grzech dzisiaj :D

Od paru dni biorę do szkoły smoothies. Do tej pory to były takie "tradycyjne", np. dzisiaj mleko, banan, truskawki i borówki. Jutro szaleję - robię zielone :D Sok pomarańczowy, kiwi, awokado i ogórek zielony, jak znajdę szpinak to dorzucę :D Przepis znalazłam w necie, mam nadzieję, że będzie dobre :D

Dzisiaj rano się ważyłam - 48,2 kg! Myślałam, że przytyłam przez te 2 dni, a okazuje się, że schudłam 0,4 kg od niedzieli :D Strasznie się cieszę i mam nadzieję, że tak już zostanie :D

To chyba tyle, trzymajcie się, tak piękne, jak jesteście :*

2 komentarze: