czwartek, 23 października 2014

#26 Już w porządku :D

Dzisiaj było wprost rewelacyjnie, tak dobrze nie było od dawna :D

W szkole miałam super dzień. Dostałam 5- z biologii :D I byłam w kinie z klasą na filmie "Bogowie", o prof. Relidze. Jeżeli nie widziałyście, a interesujecie się biologią/medycyną, po prostu MUSICIE go obejrzeć!!! Bardzo mi się podobał, kreacja Kota genialna. Świetnie pokazywał dylematy profesora, jego niestandardowe myślenie, problemy, alienację z powodu odrzucenia przez lekarzy-konserwatystów. Troszkę się rozpisałam o tym filmie, ale naprawdę godzien polecenia :D Tylko jeżeli jesteście wrażliwe na rzeczy typu krew czy otwieranie ciała - nie polecam, na pewno nie jest to film dla Was, niektóre sceny są dosyć brutalne.

Wracając... Z koktajlu zielonego zrezygnowałam, bo okazał się tak mdły że masakra. Zrobiłam sobie za to z banana, jagód i truskawek i był pyszny, lepszy niż z borówkami :) Na jutro kupiłam ananasa, banana i wiórki kokosowe, będzie coś a'la pina colada w smoothie ^^

Poza tym zjadłam w szkole kanapkę, na obiad makaron z jajkiem, a potem na kolacje 2 kanapki, jedną z chudym twarożkiem, a drugą z pieczoną piersią z kurczaka. Zjadłam jeszcze w ciągu dnia ciastko i wypiłam prawie litr soku pomarańczowego. Także ogólnie dzisiaj bardzo smacznie i zdrowo, chociaż powinnam zacząć jeść więcej warzyw, muszę ogarnąć jakieś sympatyczne przepisy. Macie jakieś pomysły?

Jutro rano się zważę, postanowiłam to robić co 2-3 dni. Trochę się boję, bo dzisiaj czuję się jakaś taka ciężka :/

Jutro pewnie postu nie będzie, ale w sobotę może mi się uda coś napisać, chociaż nie wiem, bo idę na imprezę, więc zobaczymy. Mam nadzieję, że się nie złamię tam i nie zrobię niczego głupiego.

Nie wiem, co mam jeszcze napisać, idę się uczyć :D Macie link do zwiastuna filmu, wiem, że gadam o tym non stop, ale czuję, że to będzie mój ulubiony polski film :D

Zwiastun - "Bogowie"

To chyba tyle, trzymajcie się, tak piękne jak jesteście :*

5 komentarzy:

  1. Czytam o tym filmie, czytam, myślę sobie "muszę go obejrzeć", ale jak powiedziałaś o tych drastycznych scenach to chyba jednak zrezygnuje :|
    Kurczę, Twój bilans jest taki zdrowy, urozmaicony, a moj? Kanapka, zupa i makaron albo jajko (uroki wegetarianizmu).
    Całusy! :*

    ascetyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych scen wcale nie jest dużo, głównie na początku, no ale trzeba być na nie przygotowanym :)

      Usuń
  2. No hej. :)
    ja ostatnio robię sporo dobrego jedzonka z warzyw :)
    Możesz sobie na suchej patelni wkroić pierś z kruczaka w kosteczki doprawic majerankiem, bazylią i pieprzem ziołowym + pół szklanki ryżu ugotować, do tego podduszone warzywa; papryka, ogórek zielony, pomidor + cebula :3 i radzę dolać ok 100 ml wody do patelni, gotować najpierw na dużym ogniu żeby szybciej się patelnia zagrzała potem z 5-8 min. na wolnym. Potem wszystko na talerz razem z tą wodą- ta woda zmiesza ci się z sokiem z warzyw i wyjdzie sos.

    2 przepis.
    omlet z papryką i pomidorami.
    wbijasz 2 jajka do miski, trzepiesz je, potem wrzucasz pokrojoną paprykę i pimiodorki w koszteczkę. wrzucasz na patelnię z 2 łyż. oliwy lub oleju.
    Gotowe! :)) pyszne, polecam :*

    3 przepis. Faszerowana papryka
    Kroimy pierś z kurczaka lub indyka kroimy paprykę na pół (ale jej bok, nie pionowo), wrzucamy pierś i dodajemy jedno jajko z żółtkiem.
    Wstawiamy do piekarnika na ok. 15 min w temp. 180-200*C :D

    Pozdrawiam.
    Smacznego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana :* Ten pierwszy przepis do mnie najbardziej przemawia, ale wszystkie są super, na pewno wykorzystam ^^

      Usuń
    2. Film rewelacyjnu!!! a co mnie ujęło, ze to chyba 1 z pierwszych filmow, w ktorym malzenstwo sie tak wspiera a nie zdradza :) swietnyyy :D


      http://proanamariana.blogspot.com/?m=1

      Usuń