niedziela, 19 października 2014

#23 Musicie mi wybaczyć...

Przepraszam, nadal mam urwanie głowy i ciężko mi znaleźć czas...

Co mogę powiedzieć... Jest super :) Waga trzyma się na poziomie ok. 48,5 kg i dobrze się z tym czuję :D

Dostałam blender, w końcu <3 Dzisiaj już zrobiłam sobie smoothie z banana i borówek, a potem z borówek i jogurtu waniliowego, oba przepyszne <3 Jutro do szkoły też sobie zrobię, zwłaszcza, że dostałam też kubek termiczny, więc na luzie mogę nosić w nim koktajle bez obaw o wylanie czy zbytnie ogrzanie ^^

Wgl mam ostatnio mnóstwo spraw do załatwiania... Z jednej strony masakra, bo nie dosypiam i mam wory pod oczami (-_-), ale z drugiej - jestem w swoim żywiole, uwielbiam być ciągle w biegu ^^

Zbliża się studniówka, a ja nie wiem, co mam założyć! Nie mogę znaleźć żadnej odpowiedniej sukienki... Jeśli macie jakieś opcje to podrzućcie mi linki :) Na dodatek nie mam partnera... Nie umiem zaprosić chłopaka, który mi się podoba, i pewnie skończy się tak, że pójdę sama... No ale słyszałam od wielu osób, że dużo lepiej się bawili single niż osoby, które przyszły z parą, zwłaszcza, jeżeli "para" była spoza szkoły, bo nikogo nie znała... Zobaczymy jeszcze, tak czy tak, cieszę się, że już kończę szkołę :D

Nie wiem, co jeszcze mam napisać... Jedyne, co mogę, to to, że nawet, jeśli nie zostawiam komentarzy na Waszych blogach, to i tak je czytam, tylko chcę przeczytać jak najwięcej jak najszybciej, więc czasu na napisanie komentarza brakuje :D Ale czytam i wspieram, w końcu po to tu jestem <3

Dzisiaj smoothie jako bohater dnia, więc kilka apetycznych zdjęć się należy :D






To chyba tyle, trzymajcie się, tak piękne, jak jesteście :*




3 komentarze:

  1. Brawo z waga, co do studniówki to najlepiej napisz do chłopaka, ktory ci sie podoba, bo stres jest mniejszy. Zapraszam do mnie :-)
    skinny-healthy-and-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, w końcu masz blender :))) zazdroszczę <3
    waga też swietna ;)

    co do sukienek to może taka?
    1. http://allegro.pl/ds-3odrs-nowa-sukienka-gorset-serce-wesele-36-s-i4626774727.html


    2. http://allegro.pl/38-m-czerwony-sukienka-mini-krotka-pw-516-i4639918380.html

    3. http://allegro.pl/zwiewna-sexowna-mini-sukienka-z-koronka-roz-s-m-i4697915865.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ten dyniowy wygląda :D Dobry pomysł z piciem koktajli są takie dobre ;)) Mnie kusi by z jakimś mlekiem owsianym sobie robić w przyszłości:) Pozdrawiam i wspieram także :*

    OdpowiedzUsuń