środa, 8 października 2014

#19 48,8 kg

Dzisiaj super dzień, i jeśli chodzi o dietę, i ogólnie :D

Generalnie w szkole spoko, dobre oceny, sprawdziany łatwe, więc nic szczególnego.

Dzisiaj sprawdziłam swoje obecne BMI, wynosi 19,55!!! W końcu poniżej 20 :) Moim celem jest ok. 18-18,5, więc w zasadzie niewiele brakuje :D

Jedyne co, kolega miał urodziny i zostałam zmuszona do zjedzenia krówki :/ Poza tym troszkę paluszków i płatków na mleko, ale niewiele, także spoczko :D (w bilansie zawyżam kalorie z tych rzeczy, ale wolę zawyżyć niż zaniżyć).
Na 20.00 idę na basen, więc pewnie "wypływam" jeszcze trochę kalorii :D

BILANS:


kanapka - ~90 kcal
paluszki - ~40 kcal
krówka - ~40 kcal
śliwka - 25 kcal
rosół z makaronem - ~110 kcal
kilka płatków - ~50 kcal
banan - ~95 kcal
borówki - ~30 kcal

RAZEM: ~480 kcal


Mogłoby być troszkę więcej szczerze mówiąc, no ale jutro zjem więcej, mam nadzieję. Zresztą, do mojego ostatecznego celu brakuje mi niecałych 4 kg :) Może nawet skończę wcześniej, jeżeli poczuję się już dobrze we własnym ciele ^^ 

Dzisiaj uśmiechnięte thinspo na uśmiechnięty dzień <3






To chyba tyle, trzymajcie się chudziutko :*

3 komentarze:

  1. fantastyczny dzien ! :** radzisz sobie perfekcyjnie ! <3 Oby tak dalej '*'
    trzymaj sie <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ci poszło ;))) malutko zjadlaś, jedz więcej.
    Gratuluję spadku wagi i BMI ! <3
    moje bmi jest równe 26 !!!!!!!!!! :((((((((

    }i{

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiii cyudowny bilans, trzymaj tak dalej! :* zapraszam do mnie :) http://proanamariana.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń