poniedziałek, 13 października 2014

#21 WIEEEEEELKA ZMIANA

Baaaaaardzo wielka :)

W ten weekend byłam na rekolekcjach, które uświadomiły mi, że mam zaburzenia odżywiania. W związku z tym postanowiłam ZAKOŃCZYĆ moją przygodę z pro ana. Poza tym od wielu osób usłyszałam, że jestem piękna i wgl :) Bardzo dużo mi to dało i poczułam się dobrze we własnym ciele, a taki był cel tego wszystkiego :D

Nie znaczy to, że zamykam bloga, absolutnie nie!!! Dalej będę tu wpadać i pisać, co u mnie, dzielić się moimi przemyśleniami i tak dalej. Kończę odchudzanie, a nie dbanie o własne ciało. Dalej będę ćwiczyć i zdrowo się odżywiać, i namawiam Was, żebyście podjęły tę samą decyzję co ja, bo wiem, że jest ona dobra :D

Dzisiaj już bez thinspo, a w najbliższym czasie... Kto wie? Może odważę się wstawić zdjęcie mojego brzucha albo obojczyków :)

Trzymajcie się - tak bardzo piękne, jak jesteście :*

1 komentarz: