piątek, 12 września 2014

#1 51,4 kg

Dzisiaj dodaję dosyć wcześnie, ale nie będę potem miała czasu, jutro dam znać, czy trzymałam się planu.W szkole bardzo ciężki dzień, 2 biologie i 2 chemie, kochany biol-chem... Ale co zrobić, przynajmniej spotkałam się ze znajomymi, tyle dobrego :)
Dzisiaj bilans całkiem niezły, poza tym Knoppersem, któremu nie mogłam się oprzeć :/ No i ten gryz pizzerki, niestety, koleżanka jadła xD

BILANS:

Kanapka serem, sałatą i papryką - ~200 kcal
Knoppers - 137 kcal
Gryz pizzerki - ~30 kcal
5 płatków śniadaniowych suchych - ~20 kcal
Ryż z jabłkiem i cynamonem - ~150 kcal
Może zjem jeszcze jabłko - ~60 kcal

RAZEM: ~597 kcal

Szczerze, zanim policzyłam, myślałam, że będzie gorzej :D
I jeszcze mała dawka thinspo:






Trzymajcie się kochane :*

2 komentarze:

  1. Gdybym ja zjadła knopersa i gryza małej pizzerki nie dałabym rady powstrzymać napadu . Świetny blog kruszynko . Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miewam napadów, a to dlatego że jem dość sporo kalorii w porównaniu z Tobą kochana. Dziękuję za wsparcie :*

      Usuń