środa, 24 września 2014

#12 49,5 kg

Dzisiaj post bardzo krótki, bo piszę na telefonie :D

Więc tak, było bardzo niezdrowo i kalorycznie, ale zamknęłam się w 800 kcal.

BILANS:


kanapki - ~130 kcal
wafel Góralki - 200 kcal (koleżanka mi podjadała)
paluszki z sezamem - ~70 kcal
kopytka - ~270 kcal
kawałek bułki słodkiej - ~70 kcal
łyżeczka cukru (brałam krople żołądkowe) - 20 kcal

RAZEM: ~760 kcal

Muszę się za siebie wziąć, bo niedługo zacznę jeść same słodycze. Nie pocieszajcie mnie w komentarzach, to kochane i wgl, ale czuję się przez to jeszcze gorzej :/

Aha, dziękuję jeszcze Sleeping Butterfly za polecenie mi pudru, kupiłam Miss Sporty So Clear i jest super, dzięki kochana <3

To chyba tyle, trzymajcie się chudziutko :*

2 komentarze:

  1. ja używam pudru z firmy ingrid cosmetics :) jest dobry za 8 zł.

    Bilans jest okey, bo dużo kalorii nie ma. ale rzeczywiście... słodycze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha nie ma za co :** Ciesze sie bardzo ze ci przypadl do gustu :))
    Trzymaj sie i walcz dalej skarbie <333

    OdpowiedzUsuń