czwartek, 25 września 2014

#13 49,4 kg

Już myślałam, że moja waga nigdy nie ruszy :D

Dzisiaj było o wiele lepiej niż wczoraj :D
Miałam sprawdzian na historii, jak go zobaczyłam, to myślałam, że padnę... Ale w końcu dałam radę (z niewielkim wsparciem "pomocy naukowych xD) ^^
Poza tym byłam w kościele po szkole, zmokłam i zmarzłam i jak szłam, i jak wracałam, bo lało niemiłosiernie... Ale cieszę się, że poszłam, bo naprawdę mi to pomogło :)

Dieta dzisiaj w miarę ok, tzn jadłam w miarę zdrowo i starałam się jeść z moim zwiększonym bilansem, chociaż w domu nie było praktycznie żadnych warzyw ani owoców... Jeśli jutro nie będzie padało to pójdę po szkole do warzywniaka i coś kupię :D

Wgl nie mam pomysłu co mogłabym jeść żeby było zdrowo, ale z trochę większą ilością kalorii i bez wyrzutów sumienia. Macie jakieś pomysły?

BILANS:

kanapki - ~130 kcal
paluszki - ~50 kcal
ryż z kurczakiem i warzywami - ~250 kcal
cukierki - 80 kcal
kanapka - ~60 kcal

RAZEM: ~570 kcal



ĆWICZENIA:

rehabilitacja - 1h
spacer - ~2 km
brzuszki - 2 x 50

Myślałam o tym, żeby od października robić wyzwanie skakankowe. Skakankę uwielbiam, ale jakoś tak zaniechałam ostatnio :D Wygląda ono tak:



Ktoś chętny żeby robić ze mną? Razem zawsze raźniej, a może w końcu się zmobilizuję :D


To chyba tyle, trzymajcie się chudziutko :*





EDIT:Przed chwilą wypiłam jeszcze trochę mleka (załóżmy 50 kcal) i zjadłam małą kanapkę z jajkiem (ok. 80 kcal) co daje w sumie 700 kcal w dzisiejszym bilansie, jestem mega zadowolona <3





5 komentarzy:

  1. Bilans super :*
    ja sama sobie codziennie śniadanie kupuję :>

    Powodzenia ze skakanką }i{ ja niestety nie mam w domu skakanki ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Bilans super :**
    Polecam z calego serca ksiazke Ewy Chodakowskiej "przepis na zycie" jest tam 150 przepisow na kazda pore dnia i mega dobre i zdrowe ! :**
    Trzymaj sie <333

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie ci idzie. :)
    jak zdrowo to oprócz warzyw i owoców możesz jeść jeszcze zupy albo muesli lub płatki owsiane z mlekiem np. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę się cieszę, że tak dobrze Ci idzie. :3 Nie dość, że świetne bilanse, to jeszcze tyle ruchu. ^^
    Trzymaj się chudo. Będę tu zaglądać. :3
    http://anorectic-suicide.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteśmy tego samego wzrostu. I zaczynałas z podobnej wagi do mojej obecnej.
    Przecieraj mi szlak. Powodzenia i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń