wtorek, 23 września 2014

#11 49,5 kg

Waga nadal stoi, ale cóż, lepiej tak niż miałaby rosnąć :)

Dzisiaj miałam sprawdzian z polskiego, całkiem spoko mi poszło :) Zresztą dzisiaj w porównaniu z wczoraj dużo lepszy dzień ogólnie :D

Jutro idę po szkole do Rossmana, muszę sobie kupić korektor pod oczy, bo mi się skończył i puder, bo dość mocno się świecę. Myślałam o korektorze L'Oreal True Match (używałam i mi się sprawdzał dosyć dobrze) oraz pudrze Affinimat z Maybelline. Miała go któraś z Was? A może znacie lepsze pudry i korektory w podobnej cenie (albo lepiej tańsze xD)?

Co do diety, postanowiłam trochę zwiększyć ilość kalorii, do ok. 700-800 kcal. Po prostu schudłam już poniżej 50 kg (startując z 56 kg), więc mogę chudnąć trochę wolniej, ale zdrowiej :) Dzisiaj wdrożyłam plan "z przymusu" i niekoniecznie zdrowo, ale od jutra już zaczynam pilnować przede wszystkim jakości, a nie ilości jedzenie czy kalorii :D Oczywiście, dalej robię bilanse, ale postaram się jeść te 800 bez wyrzutów, żeby troszkę pobudzić metabolizm :)

BILANS:

kanapki - ~150 kcal (duuuuuużo mniejszy chlebek :))
spaghetti - ~400 kcal (myślę, że mniej, bo zjadłam mało, ale wolę zawyżyć)
paluszki - ~80 kcal
mentosy - ~40 kcal

RAZEM: ~670 kcal


ĆWICZENIA:

spacer - ~1,5 km
2 x 50 brzuszków
2 x 50 pajacyków


To chyba tyle na dzisiaj, trzymajcie się chudziutko :*






2 komentarze:

  1. Tak czy siak dzisiaj super dzien! :** Ekstra, strasznie sie ciesze ze chcesz troszke zdrowiej to wszystko prowadzic :** Zycze jak najlepiej :** Co do kosmetykow :) to moge polecic puder firmy albo avon albo miss sporty :) jak dla mnie oba bardzo dobre :* a niestety korektora nie uzywam ale podobno tez jest dobry z avona :)) trzymaj sie :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze ci poszło <3 waga super :*

    OdpowiedzUsuń