poniedziałek, 15 września 2014

#4 50,6 kg

Dzisiaj niewielki wzrost wagi, ale 0,2 kg - no bez przesady, mam większe problemy :D Straszny dzień miałam, 2 sprawdziany, z czego jeden na 2h, w sumie 3h pisania, masakra... Matma poszła mi nieźle, gorzej z angielskim (tzn. nie jest tragicznie, ale był dosyć trudny). Jestem generalnie padnięta.

Z jedzenia jestem bardzo zadowolona, więc bez gadania podam bilans

BILANS:

kanapki z piersią kurczaka pieczoną, sałatą, rzodkiewką i ogórkiem - ~200 kcal
porcja kurczaka w sosie słodko-kwaśnym - ~115 kcal
ryż - ~80 kcal
cukierek - 20 kcal
naleśnik - ~150 kcal

RAZEM: ~565 kcal


ĆWICZENIA:

2 km spaceru
20 minut cardio z aplikacją Sworkit

Ok, to tyle jeśli chodzi o dietę. A teraz mój pomysł, czyli celebrytki-thinspiracje. Starałam się wybrać jakieś mniej popularne, tzn. nie Kate Moss czy Nicole Richie :)

Dzisiaj celebrytką-thinspiracją jest Ariana Grande

Za jej muzyką nie przepadam, ale figurkę ma świetną :)






I teraz porównanie, jak wyglądała kiedyś, a jak teraz


MOŻNA? MOŻNA!!!
Do jutra, trzymajcie się chudo :*

3 komentarze:

  1. Super dzień i super thinspo! Buziaki, wyspij się porządnie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie ci poszlo! Brawa dla Ciebie ! :** ekstra thinspo jedno juz mam na tapecie tel jako motywacja haha :D trzymaj sie :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, ma świetną figurę ! Mam nadzieje, że zaliczysz te sprawdziany ;)

    OdpowiedzUsuń