sobota, 27 września 2014

#14 49,2 kg

Dzisiaj było nawet w porządku, wczoraj zresztą też :D
Wczoraj po lekcjach poszłam ze znajomymi do Inglota, potem wróciłam do domu, zjadłam coś tam i poleciałam dalej, nawet nie miałam czasu na nic. Chociaż baaaaaardzo dużo wczoraj chodziłam, więc w sumie nadrobiłam.
Dzisiaj byłam rano na korkach, a potem cały dzień się uczyłam. Miałam iść na basen, ale nie wyszło, więc pewnie pójdę jutro :)
Hmmm, co jeszcze... Planu 700-800 kcal się trzymam, a od października zaczynam wyzwanie skakankowe, o którym pisałam w czwartek. Jeśli ktoś chciałby podjąć się ze mną to zapraszam, razem raźniej :)

BILANS WCZORAJ:

kanapki - ~150 kcal
kluski na parze - ~350 kcal
truskawki - ~50 kcal
słodycze - ~100 kcal
jajecznica z 1 jajka - 100 kcal
chleb - ~50 kcal

RAZEM: ~800 kcal

ĆWICZENIA WCZORAJ:

spacer - ~4 km


BILANS DZISIAJ:

jajecznica z 2 jaj - ~200 kcal
chleb - ~60 kcal
ryż z warzywami - ~200 kcal
słodycze - ~70 kcal
kawałek kluski na parze z jagodami - ~60 kcal
kanapka - ~100 kcal
miód - 80 kcal

RAZEM: ~770 kcal

ĆWICZENIA DZISIAJ:

spacer - ~1 km
2 x 50 pajacyków

To chyba tyle na dzisiaj, trzymajcie się chudziutko :*




2 komentarze:

  1. Wspieram i podziwiam wytrwałość, na wyzwanie skakankowe się zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ! }i{
    ja 2 dzień z rzędu na Cheat Day... jeszcze niedziela i znowu dieta.
    nie mogę sie powstrzymac od jedzenia. ;c

    OdpowiedzUsuń